neděle 4. května 2014

Přišla z moře

 A konečně přišla až ke mně. Tak moc jsem se na novinku mého oblíbeného autora Miloše Urbana těšila, až trvalo tak dlouho, než se ke mně dostala. Ale stálo to za to. Miluji jeho knihy a Přišla k moře bude patřit k dalším mým stálicím. Navíc asi nějak vystihla moje rozpoložení či současnou náladu, prostě se mi četla báječně a takřka jedním dechem.  Chtěla bych umět takhle psát!

Četbu jsem si dokonale užila. Vnímám to jako takovou vysokou školu fantazie, všechny ty odkazy, propletence, názory, prostě dokonalý koktejlvýborného čtení. Nemá cenu sdělovat obsah, připravila bych potencionální čtenáře o zážitek. Prostě Přišla z moře musí přijít i k vám, protože to opravdu stojí za to.

                                                Miloš Urban - Přišla z moře

Žádné komentáře:

Okomentovat