pátek 7. října 2011

Únik před filmaři

 Některé z nás to těší. Jako moji kamarádka ze Slovenska. Vždycky, když přijede do Prahy, touží potkat někoho od filmuJ Při  toulkách Prahou pak neomylně míří tam, kde se někdo nebo něco podobného může vyskytovat.  Když se vám ale filmaři několikrát do roka usadí pod okny, tak podobně vřelý vztah rozhodně postrádáte. Z nevím jakého důvodu si bohužel Letnou dost oblíbili, a velmi často se tady se svými mohutnými cateringovými vozy a rozměrnou technikou vyskytují. To ovšem, krom jiného, znamená, že se v našich modrých zónách objeví zákazy parkování a avízované filmování i tímto komplikuje běžný život. O to, aby vaše auto nezůstalo ve světle reflektorů, se postarají takřka dokonale. Zákazová značka je co metr po obou stranách uliceJ. Zjevně tedy mají mnohem víc peněz než dejme tomu plynaři, jejichž zákaz se vždy krčí na kraji chodníku a jeden ho snadno přehlédne. To se při filmovačce stát nemůže. V sobotu tak byla zablokovaná snad půlka Letné. Jelikož mě čekal studijní seminář, nebylo moc času hledat volné místo, a tak nezbývalo, než odvážně vyrazit autem do centra. A co čert nechtěl, filmaři byli i tam. Zákaz parkování mimo film. Celý den. Nemlich jako u násJKroužila jsem tedy kolem Jindřišské věže jako Gagarin ve své raketě, až jsem se upíchla na nějakém placeném prostoru. A protože seminář byl celý den, tak se mi to filmování doopravdy vyplatilo. Únik před filmaři se mi tedy moc nevydařilJ. Potkat někoho od filmu tedy opravdu hezky dlouho nechci. Leda by chtěli zfilmovat moje knihyJ, ale tady se role obracejí. Oni utíkají přede mnouJJ
           :)

Žádné komentáře:

Okomentovat