neděle 16. října 2011

Larsson podruhé

Není to tak dlouho, co jsem poněkud urputně válčila s Muži, co nenávidí ženy.Ve finále jsem je udolala, ovšem s vidinou, že nikdy více. Znalci Larssonova díla mě však přesvědčovali, že nemám házet flintu do žita, neb dál je všechno už jen lepší. Byť to odporuje mé životní filozofii, že bude už jen hůřJ, rozhodla jsem se poslechnout a odvážně se pustila do druhého dílu trilogie. A tak přichází na scénu Dívka, která si hrála s ohněm. Recenze na zadní straně obalu hovoří o příběhu v superlativech, tak jsem v napjatém očekávání. Zatím to jde a tak možná přijdu Larssonovi na chuť. J
                M



6 komentářů:

  1. Koukám,že čteme to samé.Také louskám,je pravda,že čtu stránky i dvakrát.Ale během dne o knížce i přemýšlím.Tak ať se Vám líbí.

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji:-) Jsem ráda, že mám spolulouskače:-) Až přelouskáme, můžeme podiskutovat. Též přeji prima čtení

    OdpovědětVymazat
  3. Vida, sice nevím, o čem knihy vypráví, ale zaujaly mne názvy (většinou jsem se k zajímavým knihám vždycky dostala tak, že mě zaujal název) a už dva dny tu chodím a smutním, že nevím co číst a nemám ani tip. Tak teď mám, díky.

    OdpovědětVymazat
  4. Četla jsem také , tady vyjímka potvrzuje pravidlo, protože dvojka je z této trilogie nejlepší.
    Příjemné čtení !
    Ilona D.

    OdpovědětVymazat
  5. mám za sebou všechny tři..jednu na den..už dlouho jsem nebyla při knížce tak napnutá..pro mě je to jednička...

    OdpovědětVymazat
  6. Tak mám dočteno,závěr mě opravdu dostal,šla jsem spát kolem půl třetí,nešlo nečíst :)
    Jsem zvědavá na Váš názor...

    OdpovědětVymazat