čtvrtek 28. května 2020

Pomalé chápání

Od samotného začátku jsem tomu nerozuměla, ale snažila jsem se to všechno pochopit a respektovat a zbytečně nekritizovat, byť někdy jsem se vážně neudržela. Říkala jsem si, že asi pomaleji chápu a časem mi to všechno docvakne a přijde aha efekt. Tak jsem sama zvědavá, kdy pochopím logiku toho, že se zavřely školy, kadeřnictví, obchody a bůh ví co ještě... Zavřelo se všechno, preventivně, celá země. Bez toho, aby se třeba prokazatelně někdo někdy dejme tomu v kadeřnictví nakazil. A v dole Darkov, kde se prokazatelně někdo nakazil, se pracuje dál! Ten se nezavře! Tak jsem zvědavá, kdy mi dojde, proč to tak je, protože zatím tomu fakt nerozumím. A čím dál víc se tady cítím jako v Kocourkově. Ale třeba mi to někdo vysvětlí, proč to tak je a jakou to má preventivní logiku. Myslím logiku, podle které byla zavřená celá země, tedy ochrana zdraví. Ne, že v dole jde o peníze, o velké peníze, a o ty přeci u malých podnikatelů, které tady ta logická nařízení vesele ničí, vůbec nejde?
A kde jsou média, aby se nad tím přinejmenším pozastavila?
No, jsem zvědavá na ten aha efekt....

Žádné komentáře:

Okomentovat