čtvrtek 22. listopadu 2018

Kanibalky

V divadle Rokoko. Po druhé do měsíce v Rokoku.  V hlavní roli Vanda Hybnerová a Jiří Hána. Oba dva mám ráda, ale divadlo, to jsem tedy zírala. Šla jsem tam naladěná na satiru, nadsázku a trochu černý humor. Ale to, co jsem viděla, mi vyrazilo dech. Vstřebat jsem to tedy nedovedla. A o přestávce jsem musela odejít. To je tak strašně moderní, až to brázdí vzduch:-). Na internetu jsem si následně ovšem přečetla, že jde o skvělou hru, brilantní satiru a vynikající představení, které bude plnit divadlo Rokoko. A jediní, komu se to může nelíbit, jsou jedině paranoidní nacionalisté. To jsem tedy netušila, do jaké množiny mě nesouhlas s divadlem může zařadit. Navíc jsem se také dozvěděla, že je to cílené na mladé, ti prý jinak do divadla nepřijde, když chybí akce. No, jestli toto je představa akce, tak nevím. Za mě jen stručně a jasné, tohle divadlo se mi nelíbilo. Satiru si umím představit jinak, lépe a vtipněji a kultivovaněji. Tak snad příště:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat