sobota 3. února 2018

Moje velké přání

Zajímavá aktivita na Praze sedm. Kdo by chtěl vědět víc, koukne na stránky celého projektu. A kdo zná nějakou babičku či dědečka, kteří by uvítali nějakou pomoc, společnost či aktivitu, nechť je informuje či jim aktivitu moje velké přání zprostředkuje. Neplatí jen pro seniory na sedmičce, byť ze sedmičky pochází. Nabízí (krom jiného) i doprovod na kulturní akce, posezení u kávy, popovídání si…Tedy věci pro mnohé naprosto běžné, které nevnímáme jako nadstandard. Pokud ale zůstaneme sami, nebo nás přemohly roky či nastupující nemoci, může i takové setkání působit jako splněné velké přání. Pohlédněme se tedy po seniorech v našem okolí, třeba uděláme dobrý skutek jen tím, že otevřeme cestu akci Moje velké přání, upozorníme na ni či zprostředkujeme seniorům kontakt. I to je takové moje velké přáníJ


2 komentáře:

  1. Jitko, je fajn, že takové akce vznikají všude....díky za propagaci, která je vždy potřeba. Hezký den. ZaZa

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji a též přeji hezký den. A i já jsem ráda, že takové akce jsou:-)

    OdpovědětVymazat