pátek 1. prosince 2017

Rubikova kostka

Nelze říci, že se vrací. Již se dávno vrátila. A s velkou parádou. Dnešní studenti jsou mnohdy fakt mistři ve skládání. U nás ve škole dokonce proběhlo mistrovství ve skládání. Open GTM. Náhodou jsem se tam ocitla v neobvyklé roli rozhodčího a časoměřiče. Původně jsem sice myslela, že tam budu půl hodiny zírat na pár kluků jak skládají a pak půjdu domů. To jsem ovšem netušila, co všechno takové Open obnáší. A jakého máme ve škole šikovného studenta, který všechno zorganizuje a připraví. Já tedy přišla k hotovému, přesto jsem dost zírala. Na systém, pravidla, časomíru i soutěžící, kteří tedy skládají jako ďáblové:-).
 Program na celé odpoledne. I odměny byly:-). To vše dokázal zorganizovat jeden šikovný sextán Ondra. 
A účastníci byli nejen z celé Prahy, i ze Slovenska. Vlastně mezinárodní mistrovství.Nu, byl to zážitek. 
A složit kostku za tři vteřiny? No řekněte, kdo to dokáže:-)





Žádné komentáře:

Okomentovat