pondělí 19. září 2016

Přišel mi mail

To by, pravda, nebylo nic tak divného. Tento mail byl ale obzvlášť potěšující a z velké dálky. Ze Sydney.

A píše mi paní, která si tam přečetla moji knihu Odnikud nikam!  Zjevně tedy je za mořem distribuce výrazně lepší než zde, protože tady je možné knihu koupit většinou jen přes Kosmas. Ale o tom psát nechci. Chci se rozdělit o radost, že úplně neznámého člověka daleko za oceánem kniha oslovila a potěšila. Natolik, že vyhledal i moji adresu a napsal pár hřejivých řádek. Mám velkou radost, že Odnikud nikam doputovalo tak daleko a že si tam navíc vede dobře. V kontextu brzy vypouštěného Doskočiště je to navíc motivace. 
Odnikud nikam nasadilo velkou laťku a mail z Austrálie mě až dojal. Věřím, že i díky tomu se i místní distribuce zlepší, pohne a nastane situace, kdy na ně bude možné běžně narazit i v kamenném knihkupectví. 
A to nejen v Sydney:-)

                                                Obálka titulu Odnikud nikam




2 komentáře:

  1. Milá Jitko,
    moc Vás zdravím po prázdninách a doufám, že jste je měla krásné a odpočinula jste si!!! Nějak jsem vůbec nestihla popřát Vám hezký nový školní rok...Léto bylo krásné a tak jsem jej trávila venku - co to šlo! Tedy do pátku..:o)
    A z toho mailu, co Vám došel, mám radost s Vámi.
    Mějte se moc hezky a já si jdu tedy objednat knihu přes Kosmas :o))
    Jarka

    OdpovědětVymazat
  2. Milá Jarko, Vaše slova vždycky potěší, děkuji velmi pěkně a přeji Vám krásné podzimní dny.
    Léto bylo fajn, myslím, že jsem si odpočinula, i když tak aktivně jako Vy to nebylo:-)
    Těší mě i Váš zájem o o knihu a pokud k Vám doputuje, budu jen doufat, že Vás zaujme.
    Moc děkuji a těším se na Vaše další texty i komentáře. Zdravím již podzimně:-)

    OdpovědětVymazat