neděle 15. září 2013

Po sezoně se nevraždí

Moje detektivkové období se pomalu chýlí ke konci, další příběhy nesourodých detektivních dvojic mě čekají až zas o nějakém volnu
 ( které je bohužel v nedohlednu)
Dočetla jsem minulý týden zmiňované Zločiny z Letné, které mě braly spíš jako letenský místopis než jako detektivka. Ale ta Letná a její zákoutí mě fakt bavila. Jen nevím, co taková kniha řekne někomu z Jižního Města. Nebo mimopražskému:-). To je ale jiná otázka, s četbou jako takovou zas tak nesouvisející.Vrhla jsem se na ty české příběhy, takže Eva Kačírková a její Po sezoně se nevraždí. Hezká kniha, taková, že čtete, odložíte a v klidu se zase někdy vrátíte. Masožravé rostliny mě asi bavily mnohem víc. Celkem dobře se mi četla i Hana Prošková, objevila jsem Centrum české detektivky, příjemně se odreagovala. Teď mě čeká Hvězdná hodina vrahů, takže vlastně v té krimi literatuře zůstávám. Ještě,že občas venku vykoukne slunce, jinak by některá krimi témata spolu s temným podzimem mohla probudit podřimující depku. Uvidíme, co přinese Pavel Kohout. 




Žádné komentáře:

Okomentovat