úterý 10. září 2013

Kouzla v cukrárně

Nejsem zrovna velký (respektive žádný) milovník cirkusu a podobných hrátek. Ani kouzlení jsem nikdy dvakrát nevyhledávala, přestože dávný pořad „Možná přijde i kouzelník“ mě baví i po letech. Některý humor je, na rozdíl od většiny současné produkce, skoro nadčasový. 
Nicméně kouzelník reálný mě většinou nechával polochladnouJ. Obdivuji jejich umění, to ano, ale nikdy na to dlouho nevydržím koukat. Proto jsem se i v kavárně Alchymista zastavila jen na krátkou návštěvu, na výbornou kávu a příjemné prostředí, protentokrát zpestřené kouzelnickým vystoupením. Děti se mnou odmítly jít, a tak jsem si jen odskočila na kávu.
Prostředí je tady báječné. Když ještě vyjde počasí babího léta, je to zážitek. Uklidňující.
A kouzelník opravdu přišel. Tak jsem při své kávě zahlédla i několik jeho triků, které dětské publikum asi zaujalo, protože dokonce několikrát a hlasitě tleskaly. Jak to vyvrcholilo, netuším, protože dopiju kávu a jdu.
Čekají nás Líbánky. S velkým L, tedy film:-).

    A tak zastavení s kouzelníkem na Letné bylo příjemné zpestření letního odpoledne. Zjištění, že kouzelníci dosud nevymřeli. A potvrzení, že ta zahrada je tady prostě úchvatná. I káva skvělá. Výhrady, které se krčí někde v koutku, jsou spíš jen pocity a na ty dojde příště. Kouzelník prostě kouzelně zahájil nový školní rok. Věřme, že bude opravdu kouzelný.....

                                           Příjemné retro lákající do cukrárny
                                                             rekvizity čekají
                                                  zahrada nabízí opravdu dokonalý relax
                                             Paní majitelka cukrárny zahajuje vystoupení
                                                        a už přišel i kouzelník.....

                                        zahajuje klasickým kouzlem se zmizelými uzly
                                                       mezitím přišla objednaná káva
                                             respektive nazdobené latté- umí ho tu dokonale

                                                                  uzly pokračují
                                              i barevné kapesníky se zázračně rozuzlují

                                              klobouk samozřejmě nesmí chybět

                                                        a klasické kouzlo s kartami


                                          výloha lákající na výstavu kouzelnických rekvizit


1 komentář:

  1. Škoda, že mám do této kavárny, tak daleko:-( Snad se mi poštěstí, na vzdory vzdálenosti, si zaskočit na kávu:-D Ani mi nebude vadit, když nepřijde kouzelník:-)

    OdpovědětVymazat