úterý 7. května 2013

Plejtvák

   Divadlo v poslední době riskuji jen na doporučení. A tady bylo doporučení více než důvěryhodné, tudíž jsem hbitě zakoupila lístky a v neděli ono představení viděla na vlastní oči.Vskutku, zajímavý zážitek. Pro mě určitě. Krom toho, že jsem vyznavač divadla krátkého, výstižného a bez přestávky, také uctívám hry, kde se člověk pobaví, něco dozví či odreaguje. A pokud je to všechno v jednom, o to lepší. A hra Plejtvák splňuje všechny výše uvedené požadavky. Šikovní mladí lidé tu hrají, je z nich úplně cítit radost z představení.
Plejtvák rozhodně "neplejtvá" vaším časem. Stojí za návštěvu, podlé mého zcela určitě. Prostě potěšující představení...... 


                          

2 komentáře:

  1. Uff, to jsem ráda, že jsem s tipem obstála :-)) Ty jsi historik, tak sis tam našla jistě ještě mohem víc! Doporučuju i další hry tohoto seskupení. Jejich způsob žertování mě baví.

    OdpovědětVymazat
  2. Bylo potěšující předem vědět, že to bude dobré, Tvému tipu naprosto důvěřuji Pobavila jsem se. A vyzkouším i další, líbili se mi. Hlavně ten Lupták, ten je fakt šikovný. Díky.-)

    OdpovědětVymazat