pátek 30. září 2011

Překvapení

Byla jsem v Překvapení. A co bylo, to si zatím nechám jako překvapeníJ. Nicméně avízo, kdy lze překvapení v Překvapení odhalit, sem samozřejmě dodám. Mohu jen konstatovat, že v Překvapení byli velmi milí a vstřícní lidé, kteří se chovají tak, že je to v dnešní době skoro překvapení. Myslím tím samozřejmě pozitivní význam toho slova. A doufám, že to pomůže mým knížkám, takže už trochu prozrazuji. Ale to by pak nebylo překvapení, takže už mlčím, neb jinak, co nevím, to nepovím, což vlastně pro moje okolí žádné překvapení už dávno neníJ.

5 komentářů:

  1. Já jsem měla také překvapení, když jsem si chtěla koupit Vaší knihu a musela jsem čekat, až ji objednají, byla vyprodána! Už se těším, až si pro ni do Prahy pojedu a začtu se do ní. Pro vás je to možná také dobré překvapení (možná už to dávno víte), má úspěch!
    Přeji Vám, plno takových milých překvapení, každý den!!!
    Končím, už vás dnes asi ničím nepřekvapím?!

    OdpovědětVymazat
  2. Tak to je moc milé překvapení. Děkuji Vám srdečně a přeji pěkný víkend. Plný milých překvapení

    OdpovědětVymazat
  3. Překvapivý článek i komentář. :)
    Ale Vaše kniha se čte opravdu hezky.

    OdpovědětVymazat