neděle 9. srpna 2009

Rodokmen


Kvízu se nikdo nezúčastnil, asi jsem měla vypsat také nějaké ceny. Příště se poučím. :) Mimochodem, je to ten poslední,zatoulal se mi tam Ben až z Plané nad Lužnicí. ¨

Dneska jsem pro změnu chtěla představit svoji babičku. Při práci na rodokmenu jsem se totiž dostala až do roku 1615, kdy se narodil můj pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra-pra- dědeček Daniel. Takže jsem na té cestě do minulosti objevila pěknou řádku nových příbuzných. Babičku jsem samozřejmě znala, ale tuhle její fotku ne. V dětství by mě překvapilo zjištění, že i babička byla malá. Dnes se mi ta fotka jen líbi. ( babička je ta holčička).

No a abych nezapomněla na Odnikud nikam, tak dneska jsem náhodou potkala pana Andreje Haladu a ten potvrdil termín vysílání. Tak koncem srpna:-

1 komentář:

  1. Vidím, že lásku ke knihám máte v genech. Soudím podle prababičky, která drží na této hezké fotografii knihu.

    OdpovědětVymazat