čtvrtek 27. srpna 2009

Nesnáším fotbal

Úplně nenávidím, když je na Spartě fotbal. To je rázem Letná plná frajírků ve fotbalových dresech ( napsala bych to jinak, ale bylo by to vulgární), všichni řvou, tramvaje jsou narvané, výlohy rozbité, pobyt na ulici nebezpečný. Dostat se do prostředků MHD je nadlidský úkol. A samozřejmě po fotbale bude všechno zničené. Je to také odnikud nikam, ale tomu tedy nefandím. Navíc nechápu, proč to všichni tak podporují a tolerují. Pro fanoušky se dokonce vypravují zvláštní vlaky. Ještě nikdy jsem neslyšela, že by se vypravil zvláštní vlak pro ty, co to potřebují a tím vlakem by někam jeli, aniž by ho zničili. Žijeme prostě v divné době. A já nesnáším fotbal.

1 komentář:

  1. K fotbalu mám rovněž averzi- a to nebydlím u stadionu :-) Nicméně zrovna min.neděli jsem z našeho domu vypravila 3člennou tlupu (ovšem slušných) fanoušků-směr: Letná ;-) Přišli pozdě-že se nemohli narvat do tramvaje :-)) , ale spokojeni-Viděli, co potřebovali a dlooouze to tu ještě rozebírali ... Z fotbalu miluju leda Klapzubovu 11, viděla jsem ji v mladoboleslavském divadle a je naprosto úúúžasná! ;-)

    OdpovědětVymazat