sobota 23. září 2017

Každý krok pomáhá

Aneb jak vás vaše aplikace dobře znají:-).
Zapojila jsem se do aktivity OZP , Každý krok pomáhá. Chodíte, děláte něco pro své zdraví, pak počet svých kroků zaznamenáte do příslušných formulářů a OZP je nějakým, pro mě záhadným, způsobem přepočítá na nějakou charitu. 
Vyfasovala jsem i miniaturní krokoměr a chodím. S Tobiášem to jde poměrně dobře. Leč nejsem velechodec, proto se aplikace dost podivila, když jsem začala zaznamenávat větší cifry. Bylo to způsobeno výletem s dětmi, kde se chodilo výrazně víc než doma, kde dvacet kilometrů za den běžně nedávám. Aplikace se proto i interaktivně divila, zde jsem si tím počtem kroků opravdu jistá:-).?Byla jsem si jistá, to ano. Ale zároveň překvapená, jak moc mě ta technika prokoukla....
 Dosud jsem si myslela, že mě tak dobře znají jen doma, ale asi se šeredně mýlím. A ani nechci vědět, co všechno technika ještě ví.Stačí mi udivená aplikace. A přitom chodím fakt poctivě:-).

Žádné komentáře:

Okomentovat