středa 17. srpna 2016

Psychosomatika

Je silnější, než se zdá. Naivně jsem si myslela, že jsem proti ni rezistentní. Zjevně tedy nejen že nejsem, ale deptá mě víc,než bych si kdy myslela. Buď se to všechno naskládalo nebo je člověk s věkem nějak víc citlivější?. Nevím, každopádně popsatelným faktem je to, že některé věci, respektive lidé a situace, mojí psychosomatice dávají zabrat. Ani pozitivní myšlení v takovém případě moc nezabírá. Pokud by se dalo předčítat z bolesti zad, jeden by se asi dočetl věci....

4 komentáře:

  1. Pozitivní je, že víte co (kdo) problémy způsobuje. Někteří dokážou totálně vysát energii. Přeji Vám ať je lépe :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jo,jo, leckterá záda (a nejen záda) by mohla číst, vím o tom své. Jednou jsem to dokonce dopracovala až na CT hlavy. Nic negativního nenašli, myslím, že vůbec nic nenašli,ani mozek :)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tak to mám hodně podobně:-) Jen je to poměrně obtížné s tím fungovat:-)

      Vymazat