středa 7. ledna 2015

Jak tomu mám rozumět?

  Dnes jsem se kdesi dočetla, že naše školní ministerstvo zrušilo dotaci deseti miliónů korun na mezinárodní kurzy pro nadané žáky. Prostě to prý zrušili. To je ostatně nový politický trend současnosti, prostě to uděláme....
 Bližší informace zatím nevím, jen beru na vědomí, že ministerstvo prostě zrušilo finanční podporu nadaných studentů. Zaujalo mě to zejména v porovnání s informací, kterou jsem zaslechla už včera a i bez dnešních konotací mě poněkud zarazila. Stejné ministerstvo, tedy to školství, investovalo třicet miliónů korun, aby se zachránila existence motosoutěže Velká cena Brna....
 Nemám nic proti soutěžím v autě či na motorce či na čem se to v tom Brně jezdí, nemám nic ani proti Brnu, ale zároveň nerozumím této logice. Jistě mi to kde kdo vysvětlí, burácení motorů v Brně je prestižní, mezinárodní a kdovíjaká ještě událost, která tady prostě musí být....
Zatímco koho zajímá nějaký nadaný student? Strkat peníze do vzdělání, kdo to kdy slyšel? Kroutit volantem budete, a basta:-)
Tak, to jen tak na okraj dnešního dne. Když 7.1.1610 Galileo Galilei poprvé pozoroval tři měsíce Jupiteru (Io, Europu  a Callisto- to aby si tady na své přišli i fyzikové:-)), asi netušil, jak se jeho dávní potomci budou chovat k vědě a poznání. I když, kdo ví, už tehdy se svým A řece se točí žádnou velkou kariéru neudělal. A historie se jak známo opakuje. Tak hurá někam na závodní okruh, tam je to mnohem jistější:-)

4 komentáře:

  1. Vzdělaní lidé jsou nebezpeční, raději průměrnost, s tou se lépe manipuluje.....máte pravdu, historie se pořád opakuje, někdy bohužel.

    OdpovědětVymazat
  2. Připojím se k předchozimu komentáři..... vzdělaným se špatně vládne. Hezký večer. Pavel

    OdpovědětVymazat
  3. klasika.... :-(( - ale vadí to více lidem- takže odezva už je na světě!
    http://www.petice24.com/potrebujeme_ctyonline

    OdpovědětVymazat
  4. Tak to mě těší, jen jestli ta petice pomůže. Ale jsem ráda,že se alespoň takto něco děje..

    OdpovědětVymazat