středa 28. ledna 2015

Den otevřených dveří

  Dnešek bych označila jako den hektický.  Začal již brzy ráno, kdy jsem za hluboké černé noci opouštěla Prahu. S bolestí nikoli v srdci, ale v zubu, který mě zákeřně bolí už druhý den a nechce přestat. Budu muset k zubaři. Dnes jsem ale byla dopoledne na autorském čtení, které bylo velmi příjemné. Leč musela jsem vypálit rychle zpět, protože v jednu už jsem zase učila. Jedeme dnes na dvě směny, ráno malé děti a odpoledne ti velcí, kteří mají rozvrh až do šesti hodin. Máme tedy dneska pěkně dlouhou směnu. Nejvíc pikantní je tahle skoro noční výuka. Za okny tma a my se pokoušíme o jakýsi přednes. Z venku už kapku táhne, protože dveře máme otevřené nejen obrazně…Nu, zajímavá středa před vysvědčenímJ. Skoro se cítím, že je to Odnikud nikam, ale to Není nic nového pod sluncem...J

Žádné komentáře:

Okomentovat