čtvrtek 10. července 2014

Pražská filmová zákoutí

Praha je zjevně filmařů ráj a tak se čas od času nečekaně ocitnete v úplně jiné době. Stačí jen zabočit do vedlejší uličky a ruch současného velkoměsta je rázem vystřídán třeba okupační atmosférou. Stává se nejen na Letné... 
Kdepak je to tedy  tentokrát? Že by obrácený letní filmový kvíz? Tedy nejde o film, ale o lokalitu. Protože film byl zcela jistě válečný. Tolik gestapáků proti mě v životě nešlo. A to ani tehdy, když v naší ulici natáčeli Poslední vlak a já jsem denně potkávala nejen příslušníky Gestapa, ale i vyhladovělé lidi z koncentráků. Obzvlášť v situaci, kdy jsem se do natáčení připletla s taškou narvanou jídlem z místní tehdy ještě Delvity, dnes samozřejmě všudypřítomné Billy, jsem se necítila moc dobře. Byla jsem z toho tak roztěkaná, že mě dokonce ze záběru museli vyhánět megafonem. Nemám proto permanentní natáčení na Letné ráda, jeden nikdy neví, kde se může nečekaně ocitnout. Nicméně, v mém improvizovaném kvízu jde o jinou oblast, zabloudila jsem tam při Avon pochodu. Jednu chvíli jdete v davu růžových triček , odbočíte a najednou jste za válečného zajatce.... 
Kde se tak asi událo? 
Tentokrát je kvíz snad i snadný, neb je zachycena uliční cedule. Festival se prostě blíží do finále, všichni jsou vyčerpaní, už se čeká jen na ceny:-)...
Ale zahrát si pořád můžeme:-)




2 komentáře: