sobota 19. dubna 2014

Bílá sobota

   Bílá sobota mi svým názvem dnes neevokuje Velikonoce, ale dny v týdnu. Také je vídáte v duchu barevně? Já tedy ano, je to asi nějaký psychologický (ne-li psychiatrický jev J), leč každý den v týdnu se mi pojí s nějakou barvou. Sobota paradoxně nikoli s bílou, ale s modrou. Bílé mám pondělí, úterý pak zelené, středa je neurčitě tmavá, čtvrtek hnědý a pátek žlutý. Neděle je červená, ale to je patrně ovlivněno kalendáři, kde často bývá neděle takto označena. Takže takhle barevný mám týden a vlastně i rok, kde každý měsíc asociuje nějakou barvu.  Právě probíhající duben je tak nějak neurčitě béžový…. Přitom nejsem žádný výtvarník a o citu pro barevno by se u mě dalo s úspěchem pochybovat. Přesto to mám takhle barevně. A nejen na Bílou sobotu J

Žádné komentáře:

Okomentovat