neděle 31. července 2011

Půlka

  Půlka prázdnin je pryč, počasí se moc nevyznamenalo a tak nezbývá než doufat, že srpen bude v otázce slunečního svitu a tepla poněkud štědřejší, než jeho skoupý starší bratříček červenec. K pošmourné neděli se hodí kniha, a tak jsem zkusila tu, kterou jsem si přivezla jako dárek ze Slovenska. Je to slib. J Respektive Slub, kniha od Táni Keleové- Vasilekové, která je zjevně  na Slovensku velmi populární a literárně plodná, neb když jsem koukla na seznam jejích vydaných knih, je jich pěkná řádka.  Každý rok minimálně jedna, často i dvě až tři, což tedy vnímám jako velkou frekvenci.  Autorka se sice narodila v Čechách, ale žije na Slovensku a tudíž i slovensky píše. Já nejsem moc zvyklá slovensky číst, byť se o to čas od času pokoušímJ. A dnešní neděle je tedy čas pro další pokus, zkusím si vychutnat slovenštinu v současném příběhu z Bratislavy. Už jsem kdysi knihu od paní Vasilekové četla a líbila se mi. Takže předpokládám, že i dnešní nedělní čtení bude stát za to, a krom procvičení jazyka se i pobavím. Protože jinak způsob letošního léta moc zábavný není. J



1 komentář: