čtvrtek 24. března 2011

Týden plný dnů

Tento týden se v kalendáři sešlo tolik mezinárodních dnů, že mě to až zaujalo. Kromě jarní rovnodennosti, na kterou jsem se tedy těšila s vizí, že konečně bude hezky a slunečno, byl v pondělí Mezinárodní den zdravého spánku a ještě navíc Světový den poezie. Asi, abychom měli poetické sny. V úterý byl Světový den vody a ve středu pro změnu Světový meteorologický den. Naštěstí se to nijak nepropojilo a nepršelo. No a na dnešek připadá Světový den TBC, což jsem ani netušila, že existuje. A ještě to zpestřuje Den Horské služby. A to nás do konce týdne ještě čeká Hodina země a Mezinárodní den divadla, který připadá na Kýchavou neděli. Vskutku, pestrý týden. My jsme si k tomu udělali ještě jeden den bowlingu, kdy jsme si s dětmi zakouleli. A nešlo o koule školní, kterými většinou střílím já, alebrž o pěkný kuželkový mač. Aby ten slunečný týden stál za to:-)

3 komentáře:

  1. Vida, kolegyně bowlingářka. :) Tedy, já už jsem bowler bývalý a věnuji se jen klasickým kuželkám, ale mohu o sobě říci, že jsem byl u počátků českého bowlení, když jsem byl zapsán ke konci první šestistovky registrovaných hráčů.
    Jinak, mám pozdravovat od maminky, kniha se jí moc líbila a teď ji jdu číst já. :)

    p. s.: Kuželky jsou lepší :)

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko pěkně jste ty mezinárodní dny vyjměnovala...já vyznávám zejména "den zdravého spánku" od doby co si nevyčítám spaní ve dne, krmím i Mišelína jedna radost.

    OdpovědětVymazat
  3. Ani jsem netušila, že se ty dny tahle sešly...

    "A nešlo o koule školní, kterými většinou střílím já..." - a tohle mne tedy opravdu rozesmálo, díky, zasmát jsem se dneska potřebovala jako sůl :-)

    OdpovědětVymazat