úterý 6. srpna 2019

Sněžný měsíc

Přečetla jsem tuto novinku a jsem z ní nadšená. Mně se tedy líbily a líbí všechny knihy paní Klevisové, ale tahle se mě dotkla tak nějak víc. Ani oním detektivním příběhem, byť ten je - jako ve všech jejích knihách- propracovaný a skvělý, ale hlavně mě dostala krajina Beskyd, tamější život a lidé. Vůbec, postřehy o mezilidských vztazích, atmosféra z nich, která přetrvává i po přečetní knížky. Budu se k ní vracet a to se k detektivkám moc nevracím, protože proč ji číst, když víte, kdo je vrah:-). 
Tahle ale za návrat a přemýšlení stojí. Moc mě bavila:-). A těším se na další novinku. 


                                              Sněžný mÄ›síc - Michaela Klevisová

1 komentář:

  1. Vy jste rychlík. Já ještě přečíst nestihla. Díky dovolené jsem přišla i o křest.

    OdpovědětVymazat