neděle 11. srpna 2019

Musso

Objevila jsem nového autora. Asi tedy objevuji Ameriku, protože podle všeho je to světoznámý autor bestsellerů, leč mně se dosud úspěšně vyhýbal. Narazila jsem na něho až díky Bytu v Paříži. A to hlavně proto, že mám slabost pro všechno francouzské:-). A z anotace jsem si vydedukovala, že půjde o laskavou procházkou mou milovanou Paříží. Omyl. Šlo o detektivní příběh, řekla bych v konci až seversky brutální. Přesto jsem vytrvala  a dočetla. Autor totiž má vypravěčský dar, tak ač nejsem milovník těch detektivních příběhu, kde cáká krev i mimo stránky, tohle mě líbilo. A pasáže, kde se nevraždí, ale dumá o vztazích a životě, tam mě to i hodně bavilo. Stejně jako poslední Volání anděla, ale tam už jsem věděla, do čeho jdu. Zkusím i ty další jeho romány, jsou pro léto docela vhodné, jen té krutosti by ve finále mohlo být méně. Ale si jde o detektivní trend současnosti, byť si nemohu nepovzdychnout, zlatá naše česká Michaela Klevisová:-)
                                 
                                              Byt v Paříži

                                                   Volání andÄ›la - Guillaume Musso - 0

Žádné komentáře:

Okomentovat