středa 30. listopadu 2016

Setkání v Hradišťku

Vlastně takové první adventní setkání. Se čtenáři v knihovně. V Hradišťku u Sadské jsem byla poprvé. Ale moc se mi tam líbilo. Potkala jsem nové lidi, představila svoje knihy a některé i prodala. Doufám, že jako vánoční dárky udělají další radost. Mně tedy toto setkání radost udělalo. V krásném přátelském prostředí, byla tu už cítit adventní atmosféra korunovaná betlémem vlastní výroby. Posluchači byli pozorní, a mě velmi těší, že si udělali čas a přišli posedět, popovídat a strávit hezký adventní podvečer. Navíc celé Hradištko je krásná obec, přijela jsem dřív, tak jsem měla šanci si ji prohlédnout. Knihovna obdržela cenu Kramerius, je prostě všude vidět, že zde žijí nejen Bohumilem Hrabalem, který nedaleké Kersko mediálně proslavil, ale hlavně současným a velmi aktivním kulturním životem. Krásné to tu bylo.  Těším se  na další knihovnu. 










Žádné komentáře:

Okomentovat