neděle 20. listopadu 2016

Citlivost jako výhoda

Kniha z nakladatelství Grada. Dostala jsem se k ní přes setkání s paní překladatelkou. Jde o knihu psychologickou, která se zamýšlí nad tím, jak proměnit svou citlivost v sílu. Autorka tady odhaluje nový pohled na citlivost a senzitivitu v životě, pohlíží na vztahy zase z jiného úhlu pohledu a musím konstatovat, že mě to velice zaujalo. Jednak je to výborně a čtivě napsáno (a přeloženo), jednak to nabízí tak (pro mě) nečekané pohledy, že se k ní jistě budu vracet. A to si myslím, že psychologických knih mám načteno poměrně dost. Tato je ale trochu jiná, nebo je to prostě ta kniha, která si mě našla. Zajímavé čtení. 
                                                     Výsledek obrázku pro citlivost jako výhoda

Žádné komentáře:

Okomentovat