čtvrtek 24. února 2011

O krtkovi

   Krtek na zahrádce nic moc, ale krteček jako evergreen mého dětství hezká vzpomínka. I dnešní malé děti krtka milují a večerníček s jeho příhodami patří k nejoblíbenějším. Pan Miller v těchto dnech slaví úctyhodných devadesát let, takže je krtka najednou všude trochu víc. Znovu jsem si připomněla jeho touhu po kalhotkách s kapsami,:-) a jelikož čekáme návštěvu s malým děckem, přišel nápad. Koupíme jako dárek hračku, plyšového krtka. Stalo se. Krtek, pravda, není nejlevnější, takže nic obřího jsme nekupovali. Výběr vyhrál střední krteček za šest set korun. Přinesla jsem ho domů a spokojeně posadila na křeslo. To jsem ovšem neměla dělat. Zachariáš, který miluje dárky všeho druhu a je přesvědčen, že vše, co se přinese domů, je pro něj, zaútočil. Samozřejmě v okamžiku, kdy poblíž nebyla žádná ostraha. Takže než jsem se vrátila z koupelny, prokousal se obalem ( to ho baví ze všeho nejvíc) a krtkovi ukousl červený nos:-). S ním – tedy s kořistí- zalezl pod postel a spokojeně poblafával nad svým novým úlovkem. Vylézt se rozhodně nechystá. Nevím, jestli se mám vztekat nebo smát, co ale vím naprosto jistě je, že máme po dárečku:-).Nejen děti, i Zachariáš miluje krtka.

6 komentářů:

  1. I u nás se dějí podobné kousky....Holynky jsou dvě, tedy o zážitky podobného rázu není nouze. A tedy i my řešíme jestli vstekem vyzkočit z kůže nebo se smát :o)

    OdpovědětVymazat
  2. :-)) no, co si na něm vezměš... nic než zasmát se ti stejně nezbyde... a šupajdá pro náhradníka :-))

    OdpovědětVymazat
  3. No jo, já se nedivím,vždyť psi jsou hraví jako děti:-)))

    OdpovědětVymazat
  4. To je jako u nás...Já si tu něco položit, tak o to zaručeně přijdu...

    OdpovědětVymazat
  5. No..tak krtek bez nosu už není krtek, to je fakt:-)

    OdpovědětVymazat
  6. Jo, to znám ,my pejskoví páničci zažíváme, asi bych to nějak přišila ,děcka tomu stejně dají zabrat! Co se týká toho výročí také jsem to tak cítila jak měl Pan Lada , nešlo sehnat ani kalendář a ted také ne není prý žádaný.Alespon u nás! tak se mějte hezky.

    OdpovědětVymazat