středa 23. února 2011

Mrazíkův vítězný únor

Tímto bonmotem komentovali dnes v rádiu předpověď počasí a docela mě tím pobavili, i když jinak mi tuhne úsměv na rtu. Současné mrazy mě zbavují energie, optimismu a síly. Marně jsem se těšila na oteplení počátkem března, které bylo původně avízováno. Nyní už se mrazy oznamují minimálně do půlky příštího měsíce, takže klasické březen za kamna vlezem dostojí svému významu. Škoda jen, že za ta kamna nemohu doslova. Jako holka jsem ještě zažila u babičky pec a bylo báječné na ni zalézt a vyhřívat se. Pravda, my jsme tam spíš dělali blbosti, i pro nás to už bylo jako z jiného světa. Ale zažili jsme to. Dneska už je pec dávno zbouraná, dům po babičce prodaný, ale v současném mrazivu by se tedy pěkně šikla. Zalézt za kamna a přečkat tam ty mrazy. A přivolávat jaro:-)Zatím mi ale leze na mysl ta depresivní píseň, my čekali jaro a zatím přišel mráz.                                             Prostě, mrazíkův vítězný únor:-)



Žádné komentáře:

Okomentovat