sobota 17. října 2009

Mezinárodní dny

Vedle počítače mám kalendář, a když tak zírám na monitor, občas zabloudím na Krásnou paní, jejíž režim se snažím dodržovat, ale v poslední době mi to moc nejde. Je tam příliš mnoho půstů a nějak mi chybí vůle celé dni hladovět. Kdysi jsem to dokázala, ale čas oponou trhnul a žaludek si žádá své. Krásná paní je tedy pro mě jen inspirací, kdy si zajít k holiči a kdy pít meduňkový čaj. A také tam objevuji ty zajímavé mezinárodní a světové dni. Začalo to mezinárodním dnem zvířat, který vystřídal mezinárodní den učitelů. Ovšem tento týden byla docela úroda. Nejdříve byl mezinárodní den normalizace (proč, to tedy nevím?), pak byl den bílé hole, včera světový den výživy a dnes je mezinárodní den za vymýcení bídy. Odborník žasne a laik se diví. Včerejší den výživy mě dostal už ráno, když na dané téma zdravé stravy hovořil odborník doktor Tláskal. To je tedy nomen omen. Podobně jako pražský gynekolog Šuk či velitel dobrovolných hasičů Hasil.


Někdo je prostě svým jménem předurčen pro určitou činnost. Doktor Tláskal tedy radí, jak se správně stravovat. Jak ale chtějí mezinárodně vymýtit bídu je mi záhadou. Že by se toho chopil nějaký Bídák? Uvidíme. Ale zjevně je třeba bídu vymýtit. Jak tu fyzickou tak tu morální. Bídáků je tady na to dost:-)

1 komentář:

  1. Já to tady čtu atřískám se smíchy..či spíše jsem to chtěla přečíst manželovi..ale nejde to, musí sám:-)

    OdpovědětVymazat