čtvrtek 1. října 2009

Bez Karkulky

Bez Karkulky je nová kniha Ireny Douskové. Dnes byl křest v Café Jericho. Je to sympatická kavárna a byla vskutku přeplněná příznivci autorky Hrdého Budžese. Vyrazila jsem na sedmou, nicméně klasicky, díky mému orientačnímu (ne)smyslu, jsem si spletla ulici a drobet bloudila. Nicméně už se umím zeptat a tak mi asi desátý domorodec konečně poradil. Není nad to  dokonale znát své město. V kavárně bylo útulně přeplněno a křest byl takový domácí. Jak pravila paní Dousková, něco jako tlačenka ( domácí samozřejmě). Byla tady i Bára Hrzánová jako host. Zdálo se mi trapné ji fotit, když  nevstupovala. Ale pak jsem ji požádala, ona svolila a vznikla fotka ala Hrdý Budžes. Setkala jsem se tady se svým nakladatelem panem Sládečkem - Jalna ( http://www.jalna.cz/) a probrali jsme společně Odnikud nikam. Zpráva, že u nich je kniha rozebrána, je pro mě zprávou z nejlepších. Ale byla to jen součást velmi příjemného večera. Paní Dousková a její nakladatel četli verše z nové knihy, její syn k tomu krásně hrál, sešli se tu milí lidé. Dostala jsem kontakt na víno: http://www.vinobox.cz/ ., popovídala si s milými lidmi,nabila se novou energií. Prostě říjen začal velmi hezky.Dovolím si na závěr kratičkou ukázku z  nové knihy Ireny Douskové :
Vypravuj
Dneska mě napad smutný žert
Není-li žádné nebe
Tak to mě nemůže vzít čert
Ani mě ani tebe


1 komentář:

  1. taky mám pocit, že nebe není..poslední dobou. Ten zážitek závidím:-)

    OdpovědětVymazat