úterý 5. července 2022

Pedagog ve výslužbě:-)

 Někteří pamětníci si možná vybaví sloupek Miroslava Šimka v Mladém světě. Dávno tomu již...:) Pan Šimek tam tehdy glosoval příběhy ze školství, pokud si tedy dobře pamatuji. 

Podobně jako teta Sally pomáhala ve stejném Mladém světě řešit mezilidské vztahy a další problémy. 

Čeká mě od podzimu vlastní rubrika v jednom časopise. Spíš tedy na způsob pedagoga ve výslužbě, byť do výslužby by se mi ještě nechtělo. Ale o glosování postřeh ze současného školství by jít mělo. A v letních měsících mám vymyslet název....

Vtipný, výstižný, úderný....

Dumám a přemýšlím. A přitom mě napadlo poprosit o radu.... Vás, svoje čtenáře:-) Nenapadá Vás něco? Poradíte, prosím?

Co by Vás oslovilo:-)?

Lze tady o tom vést diskusi. Děkuji předem:-) 

Máme tedy už na IS i na FB Tobiášovo historické okénko, to by se mi asi i zamlouvalo. Ale na druhé straně, nepůjde jen o historii...

Jsem open mind:-) Vašim nápadům

Víc hlav odjakživa víc ví:-)



3 komentáře: