čtvrtek 30. prosince 2021

Ti, co letos odešli..

 Zde si nechávám seznam osobností, které nás v letošním prapodivném roce opustily. Jsou to veřejně známé osoby, většina z nich patřila do mého dětství, ale jsou tam i mladí kluci, kteří museli odejít příliš brzy. A jsou tam i tací, kteří ač mediálně slavní a vlastně cizí lidé, jsou pro mě, jako by mi odešel někdo blízký. Hodně jsem to vnímala u paní Maciuchové, u paní Šafránkové, ale zasáhl mě i odchod Milana Lasicy a Miroslava Žbirky.  Byl to smutný rok.....

Když jsme na Štědrý den sledovali tradiční Popelku, bylo to až bolestivě smutné...Dívala jsem se na celou pohádku úplně jinýma očima a připomínala si, jak ten čas nelítostně letí. 

I tak ale odešla strašně brzy.-(

https://www.super.cz/790816-posledni-sbohem-safrankove-maciuchove-zbirkovi-nedvedovi--zavzpominejte-na-zname-tvare-ktere-nas-letos-opustily.html#dop_ab_variant=0&dop_source_zone_name=s






Žádné komentáře:

Okomentovat