úterý 10. dubna 2018

Olympiáda v Praze

Měla být v roce 2016. Monstrózní plán tehdejší primátora. Docela si na tu obří akci pamatuji, reklama a propagace probíhala dost intenzivně. Nakonec z toho logicky nic nebylo. Jen to stálo obrovskou sumu peněz, které byly vyhozeny z okna ( případně dobře investovány do něčích kapes). Že za to dosud nikdo nebyl popotahován je mi záhadou, leč to se neřeší. Zato se nyní řeší nová hymna. Ač je to podle mého absolutní krok vedle, který brzy vyšumí, jsem si jista, že zadarmo to nikdo nedělal. Zaslechla jsem někde částku kolem půl milionu, které se mi až nechce věřit. Ale i kdyby to bylo méně, budou to vyhozené peníze. A tím se pozvolna dostávám k meritu věci. Pořád se objevují stížnosti, že na sport nejsou peníze, na sport pro děti už vůbec ne!!!
 Ale na vyhazování z okna jsou, chce se mi konstatovat. Nu, prapodivné metody na rozdělování peněz tu panují...!?

Žádné komentáře:

Okomentovat