středa 8. března 2017

Sunny Canadian School

Je další škola, kam jsem se dostala v rámci svého besedního turné s Doskočištěm. Jde o česko- anglickou školu v Jesenici u Prahy. Dosud jsem o ní pouze slyšela, ale osobní návštěva je naprosto něco jiného. V tomto případě úžasný zážitek. Jednak atmosféra. Asi ten kanadský duch, či co?:-)
Všichni jsou milí, vstřícní, usměvaví. A to není fráze, doslova to tam cítíte ve vzduchu. 
Pak to zázemí.  Vše, nač si vzpomenete. Krásné, barevné, vzdušné, prostorné. Od tělocvičny, přes učebny až k jídelně. 
Jídlo několikrát denně. Tři druhy salátu k obědu.  Kuchařky milé a s úsměvem. 
Ne, to není scifi, to jsem fakt zažila. Trochu jsem měla obavy, zda děti nebudou arogantní, nafrněné či kdoví jaké...
 Nebyly! Naopak. 
Pozdraví úplně všichni. Usmívají se.  Jsou slušní a příjemní. 
Diskuse byla vynikající. V jejich krásné knihovně jsem si povídala se čtvrťáky. A co toho věděli. Jak se ptali. Prostě jsem byla jako u vytržení. 
A krásná tulipánová květina na závěr mě vskutku pohladila po duši. Krásný zážitek. A skvělá škola. 





Žádné komentáře:

Okomentovat