pondělí 30. ledna 2017

Beseda v Kbelích

Dnes jsem byla pozvána na besedu s dětmi ZŠ v Kbelích. Téma mělo zahrnoval kombinace učitelské práce s tou spisovatelskou. Cílová skupina žáci devátých tříd. V hlavní roli pak měla být moje poslední kniha, Doskočiště protektorát. Největším problémem se ukázala moje schopnost školu najít. Dle Murphyho zákonů mi totiž selhala navigace a najít v Kbelích školu nebylo zas tak snadné , jak se na první pohled zdá. Většina kolemjdoucích,které jsem oslovila, se tvářila, že ani neví nic o tom, že by zde nějaká taková instituce mohla existovat.Ale nakonec jsem dokroužila a v nenápadné uličce zdejší krásnou základní školu objevila. A pak už to šlo jako po másle. Zdejší deváťáci se ukázali jako milé a vnímavé publikum, hovořili jsme celou hodinu o knížkách, jejich vzniku, tisku, prodeji, o besedách, o Světu knihy, prostě fajn debata. A jestli to přinese i ten dodatek, že si někdo z nich nějakou i koupí, bude to moc fajn. Dnes jsme si ale jen povídali, a bylo to milé,inspirativní a nabíjející. Těším se na další setkávání se čtenáři:-)

Žádné komentáře:

Okomentovat