čtvrtek 29. prosince 2016

Rekapitualce

Ve svátečním mezidobí již lze pozvolna rekapitulovat. Jak rok, tak svátky.  Během nich mě tedy nečekaně potěšilo zjištění, že Doskočiště se  za prosinec ocitlo mezi nejprodávanějšími knihami Kosmasu, tedy mezi bestsellery!_ To tedy byla radost veliká. A vlastně pořád je. Svátky tudíž získaly ještě větší punc výjimečnosti a rekapitulace se pak pohybuje jen v modrých číslech. Během roku by se naopak i nějaká červená našla, ale nemám chuť po ní pátrat. Celkově totiž vnímám letošek jako rok vydařený, spokojený, plný malých,menších i velkých radostí. Ty pak pomáhají překonat ty starosti a jde to. 
Všichni jsou zdrávi a nikdo neodešel, takže řada důvodů ke spokojenosti. 
Ztráty jiného druhu jsem vstřebala a přijala, přátelé přicházejí a odcházejí, stabilní hodnoty ale zůstávají. Vyšla kniha, Hovory šlapou, práce mě těší ( navíc mám excht sympatické děti), Zachariáš drží....
Tak uvidíme, co přinese příští rok:-)

P.S. Když už jsem dnes hovořila o Doskočišti, tak dnes nelze nepřipomenut výročí. Je to dnes 75 let od seskoku.....

2 komentáře: