středa 16. března 2016

Reklamy

Patří k současnosti, ale jsou otravné, až to hezké není. O komerčních televizích se říká, že nekonečné seriály, které tam vysílají, jsou jen výplň mezi dvěma reklamami. Tomu docela věřím, protože reklama se vtírá i na internetu, je prostě nevybíravě všude. Doma televizi nemajíce jsme toho ušetřeni, ale občas, většinou u maminky, něco zahlédnu a pak žasnu. Slovo otravné se rázem stává eufemismem. Někde jsem se dočetla, že Česká televize z důvodů povinných poplatků reklamy nemá. Jak jsem ale žasla, když jsme se nedávno dostali k televizi za účelem sledování biatlonu. Než se jeden vůbec dočkal nějakého přenosu, musel přetrpět nejen milion nevkusných reklam, ale hlavně i reklam trapně erotických, jako že mužem hned apod. Docela jsem byla překvapena. Nevkusem, intenzitou a vlastně i tím, že veřejnoprávní médium vlastně obchází a nerespektuje zákon. Nebo snad už zákon o absenci reklamy na ČT neplatí? Jeden nikdy neví, ale spíš bych řekla, že to prostě nikdo nekontroluje a televize, která má na programu samé opakování, si prostě dělá, co chce. A bere peníze jak z reklamy, tak z povinných poplatků. Nu, co je dovoleno Jovovi není dovoleno volovi.

1 komentář: