středa 13. května 2009

Foto ze křtu první knihy- Nakladatel, kmotr,autorka


4 komentáře:

  1. Velká gratulace, milá rejcko, k tak významnému počinu :-) Doufám, že kniha nezůstane osamocena! Ani jsem netušila, jak významní lidé se u nás v ulici pohybují :-))

    OdpovědětVymazat
  2. Děkuji za gratulaci:-) Potěšila. Jsi navíc první, kdo mi sem píše. A také musím konstatovat, že jsi mě inspirovala svým psaním. Jarka mě upozornila na Tvůj blog, ráda ho čtu a zkusila jsem to také. Jen nejsem tak dobrá jako Ty. Ale snad se to časem zlepší.
    A´t se daří:-)

    OdpovědětVymazat
  3. :-)) tak to je vtip týdne! Jak nejsi dobrá??? Vždyť ty už jsi oficiálně spisovatelka!!
    Já si šmudlám blog, abych se tu z toho všeho nezbláznila úplně. Mám to jako terapii a ono mě to i děsně baví!

    OdpovědětVymazat
  4. Jenže ten Tvůj blog se skvěle čte, máš výborný styl:-) a Veletrh knihy byl fakt dobrý:-)

    OdpovědětVymazat