středa 2. října 2019

Umřel

Věděli jsme, že ten den jednou přijde. Často mě napadalo, co bude potom, jaký vůbec bude ten den?  A na druhou stranu jsem si myslela, že tady asi bude věčně... 
Ne, nebyla jsem jeho primární a vášnivou fanynkou, ale ráda jsem si ho poslechla. Že konec přijde zrovna dnes, mě ani ve snu nenapadlo. Vlastně jsem si myslela, že některé jistoty jsou tu navždy.
 A pak se to opravdu stalo. Z první zprávy, na kterou jsme ještě nevěřícně hleděli, se stala lavina dalších a dalších oznámení, zpráv a fotografií. 
Dnešek je ten  den, kdy umřel Karel Gott. 
Uf.
A proti všemu očekávání mě to vlastně rozesmutnilo. Překvapivě hodně. Odešel s ním další kus mého mládí. A nejen mládí, celého života. Co jsem živa, byl tady. 
Co bude dál? 
Nic, život jde dál. Jen je to takové jiné. Podzimně nostalgické.
Bylo by pěkné, být stále mlád, ale život to vidí jinak. 
A to, že nebyl nesmrtelný, to je pro mě ztracená další životní jistota.
                                  Je mi to líto. 


2 komentáře:

  1. Ach jo. Pouštím si staré písničky, je mi do pláče. Výjimečný zpěvák, skromný člověk. Nenahraditelný...

    OdpovědětVymazat
  2. Jitko, přesně!Karel Gott tu vždy byl,byla to jistota a najednou není:-oDnes jsem měla naprosto šílený den!A k tomu ještě tato zpráva:-(Právě poslouchám jeho vzpomínky na ČRo2 s M. Donutilem.Už jsem si i poplakala nad jeho písněmi a žehličkou,musela jsem zaměstnat ruce.Život jde dál,ale Karel nám všem bude chybět!

    OdpovědětVymazat