neděle 28. ledna 2018

Slepá mapa

Po naprosto vynikající a strhující Haně další román této sympatické autorky. Jdu trochu proti proudu, Slepá mapa je její první kniha, ale já začala Hanou. Pak jsem chtěla Slepou mapu, leč byla vyprodána. Tudíž se čtení nekonalo. Přišel zajímavý Hotýlek. Ale rychlý dotisk vše napravil a již je doma. Tak jsem zvědavá, napjatá a moc se těším. Jestli mě čeká stejný čtenářský zážitek jako s Hanou, bude to skvělé. Uvidíme, napíši:)
                                                          Slepá mapa - Alena Mornštajnová | KOSMAS.cz - vaše internetové knihkupectví

2 komentáře:

  1. Slepá mapa se mi taky moc líbila. Ostatní 2 knihy mám rezervované v knihovně, tak čekám, až budou volné.
    Přeji hezkou neděli.

    OdpovědětVymazat
  2. Majko, příjemné čtení přeji
    A krásný týden

    OdpovědětVymazat