středa 19. dubna 2017

Další besedy

Zdá se, že moje jarní tour po knihovnách a školách nabírá na obrátkách. Moc mě to těší. Mám za sebou další dvě školy, čeká mě jedna knihovna a škola na Vinohradech, takže lze říci, že v tomto duchu si Doskočiště vede velmi dobře. Docela mě potěšilo, že si mě někteří našli i přes moje stránky, kde se v poslední době objevilo několik zajímavých nabídek a několik neméně zajímavých vzkazů. Jestli je to tím, že se blíží Svět knihy, kde vystupujeme, nebo květnové 75.výročí od atentátu, nevím. Ale těší mě, že besedy mají úspěch, knihy se tam i prodávají, takže jarní tour po knihovnách a školách si dovoluji označit za úspěšně probíhající. Moc mě to těší:-).
A zdravím do Lysé nad Labem, v jejichž skvělé knihovně jsem byla již dvakrát a je tam jak krásné prostředí, tak skvělé publikum. 





Žádné komentáře:

Okomentovat