středa 15. července 2015

Oscarový den

Tento způsob léta se mi nezdá až tak podivný, jako mi nedělá dobře. Teplotní skoky, kdy tropy rázem vystřídá takřka podzim, se mi vůbec nelíbí.Vyčerpává mě... Hlavně na náladě, protože ty temné, bezslunečné dny, mi energii dokonale vysávají.
 Jsem totiž patrně asi jediná, komu dělají dobře tropy, ale vydržím klidně i méně, jen potřebuji, aby to slunce alespoň trochu svítilo, když ne už hřálo. A držela se určitá stabilita, třeba i chladnější. Nahoru dolů je příliš. A na houpačce se mi od malinka dělalo nevolno:)
  Takové prudké skoky do podzimní temnoty je proto třeba letně prosvítit, tudíž jsme si připravili den oscarových filmů. Nemusely přímo třímat onu sošku, stačila nominace. A u některých bylo fakt znát, že patří k top. Někde zase nevím, proč nominace či ocenění bylo, ale to není podstatné. Podstatné je, že filmový den stál za to. Co přišlo na přetřes? :
 Grandhotel Budapešť, Birdman, 12 let v železech a pak neoscarová česká seriálová televizní inscenace Laskavý divák promine. A ta byla nejlepšíJ. Škoda, že se dnes už nic podobného u nás netočí. Pokračování filmového maratonu bude v dalších, depresivně neletních, temných dnech. 
Nyní snad už zase svítá naděje na slunečné zítřky?

Žádné komentáře:

Okomentovat