úterý 4. prosince 2012

Literární salon

  Moje domovské nakladatelství Jalna mě potěšilo touto předvánoční pozvánkou.(viz níže)
   Ale jak to už tak bývá, zákony schválnosti fungují spolehlivě, a na Mikuláše mám tu velmi milou povinnost převzít cenu Český patriot, tudíž, ač je mi to líto, nemohu být na dvou místech najednou.
    Ale někoho by třeba literární salon zaujal. Navíc se naskýtá možnost zarecitovat si svoje vlastní výtvory, takže všem grafomanům (mez něž se rovněž hrdě počítám:-)) jsou jistě dveře otevřeny. A pokud někoho nalákám, budu ráda, když se s námi nějak podělí o zážitky. Já o ceně Český patriot zcela jistě referovat budu. A s velkým potěšením. 





Zveme vás na literární salon 6. prosince od 19 hodin  


   Slova mají křídla a mohou létat (2) 
     vinotéka Víno M+M - Sudoměřská 19, Praha 3-Žižkov
Ze svých literárních prací budou číst
        - Olga Szymanská / básně a kouzlení se slovy
        - Dušan Spáčil       / básně a písňové texty          
        - Lubor Falteisek   / povídky, v nichž půjde o život
Kytarový doprovod obstará hudebník Vladimír Dundr
POZOR - Na konci pořadu vyzveme diváky, kteří také píší -
                přednést jednu báseň nebo stránku svého textu. 


     
            
             Možnost ROZHOVORU - Prezenční výtisk knihy RYTINY
              O.Szymanské / Každému malá předvánoční pozornost
              (autorka)

                                                    
         

Žádné komentáře:

Okomentovat