neděle 21. srpna 2011

Letní Letná

Začíná dnes u "Stalina". Ač i ona má léto v názvu, tak na Letné úplně nečekaně zase prší. Sice jsem v mnoha dnešních zprávách zachytila zprávu dne, a tou bylo, že je hezky a svítí slunceJ. Opravdu zásadní zpráva v srpnových dnech, ale po tom deštivém létě asi není divu. Ovšem koráb Letní Letné, na kterém začíná dnešní první představení, opět vyplouvá za deštivého počasíJ. Letní Letnou mám ráda. Je to akce, která neruší hlukem, jako většina jiných ve zdejší lokalitě. Má netradiční program, alespoň pro mě, a působí pohodově a sympaticky.  Normálně nechodím do cirkusu, ten nemám ráda, proto mi také trvalo, než jsem Letnou objevila. Vždyť v anonci má nový cirkus a tak jsem to kdysi odmávla, jako že to neJ. A jak už je dobře známo, všechno je jinak, tady nejde o žádné krocení zmatených zvířat či drezúru poníků na miniaturním prostoru, což vnímám jako týrání zvířat, a proto cirkusy nemám ráda. Letní Letná je ale úplně jiná, je to o tanci, divadle, obrazech, podobenstvích, prostě o umění. Takže se těším. Jen to počasí, aby vydrželo. Pomalu mi z toho věčného deště tečou nervyL

3 komentáře:

  1. Cirkusy taky nemusím..nebyla jsem s dětmi než jednou...

    OdpovědětVymazat
  2. Dobrý den, čekala jsem, že o Letní Letné napíšete:-)) Ráda se od Vás dovídám aktuality hlavně z pražského prostředí. Občas se mi po Praze 6 a 7 zasteskne. Nějakou dobu jsme tam - ještě jako bezdětní - bydleli :-))

    OdpovědětVymazat
  3. Po velice dlouhé době lituji, že už nebydlím na Praze 7, ale na venkově. Program, podle reklam má být opravdu fantastický.Tak si to za mě ,užijte a těším se na zprávy od Vás jak to probíhá. Počasí má být opravdu letně -letní!

    OdpovědětVymazat