středa 13. ledna 2010

Moje oktáva

Původně jsem tyto fotohříčky chtěla dát už včera, jako narozeninový příspěvek. Ale protékající strop mi nějak vzal tu radost z oslavy a splín zvítězil. Dnes už to vidím trochu s odstupem, ne snad, že by voda zázračně zmizela, ale říkám si, co naděláš, že? A tak si se svým časoprostorovým srovnáním: "jak léta běží" pohrávám až dnes:

 Tak to je doba dávno minulá. A teď současnost. Tu propojím se svými maturanty a na dalších fotkách se už jen skrývám mezi nimi. Sólo už to bohužel nejde:-( To je moje letošní oktáva. Jo, čas prostě letí jako bláznivý........



7 komentářů:

  1. Tož alespoň dneska: Všechno nejlepší k narozeninám!!
    A na všech čtyřech fotkách vypadáte báječně !

    OdpovědětVymazat
  2. Vypadá to, že učíte ve škole modelingu :-)
    Krásné fotky.

    OdpovědětVymazat
  3. Vše nejlepší k narozeninám!!!

    Fotky jsou parádní, nádhera! Toho to byl nápad? Budou mít všichni pěknou vzpomínku...

    PS: Dnes mi přinese AndyPan Odnikud nikam, tak se těším, až si počtu...

    OdpovědětVymazat
  4. Takové "školní" fotky jsem ještě neviděla... to tedy zírám!
    ... a ta tvoje s labutěnkou-ta vypadá jak ze starých časů! ... a madam je na ní taková vznešená, urozená :-)
    Krásné, všechny, každá jinak.

    OdpovědětVymazat
  5. No vypadáte zatraceně fajn, paní profesorko:-) virtuálně plácám, takhle já si představuju dámu..takže si tě honem musím představit na půdě s kbelíky a holuby, abych ti dále mohla tykat:-)

    OdpovědětVymazat
  6. :-) Jo, dáma, to je jen iluze. A tykání ráda, i bez těch holubů:-)

    OdpovědětVymazat
  7. Jitko, ... super fotecky, ... vsem to moc slusi, ... ta trida ma ale super "skolni zenu",... co rikas Wlcice? :-)

    OdpovědětVymazat