neděle 28. února 2016

Kafe a cigárko

Znám z blogu a ráda si tam čtu. Baví mě to. Když se mi naskytlo vypůjčení knihy, kterou samozřejmě  doprovází velké PR, neodolala jsem. A není to špatné, byť mě osobně ten blog bavil trošku víc než tato podoba. Asi ale jen proto,že to znám, protože jinak je to čtení stejné, je to blog v knižní podobě. Je to stejně uvolněné a příjemné,čtivé.  Kniha navíc v netradičním formátu a -strašně drahá, alespoň se mi tak zdálo. To je zjevně ona neviditelná ruka trhu:-).
Pokud neznáte příhody z blogu, je to skvělé čtení na neděli. Báječně se pobavíte, odreagujete. Dejte si kafe, cigárko a prima knížku. Ideální neděle:-)
                                       Výsledek obrázku pro kafe a cigárko

1 komentář:

  1. Knihu mám půjčenou, čeká na nočním stolku, až se dostane na řadu. Bude to brzo, skolila mě chřipka, takže ležím, spím nebo čtu :)
    Přeji Vám krásnou neděli :)

    OdpovědětVymazat