čtvrtek 15. června 2023

Ocenění

 Byla jsem pozvaná na slavnostní ocenění dárců krve. 

Potěšilo mě to. Natolik, že jsem potlačila potřebu komentovat množství pravopisných chyb v pozvánce, která mě zvala do Rezidence primátora. 

Vzhledem k tomu, že nás "pozývali", mě napadlo, že to asi psal nějaký Slovák. Žijící 

v Čechách. 

Protože ani dárče tam nezaznělo, oni mají pátý pád jinak než my. Velká písmena nekomentuji, ty se pletou i Čechům. 

Zůčastnil bylo i zúčastnil, asi aby si dárce vybral.... Neopravuji, snažím se být tolerantní.

   Také to mohla psát umělá inteligence, tu ale už vůbec nemohu opravovat a kritizovat, protože bych dostala nálepku zpátečníka a konzervativce...

Takže sebeovládání. 

Násilím jsem tedy zpacifikovala červenou propisku a přikázala si jen pocity radosti. Je pěkné, když si na vás někdo vzpomene. Ocení vás. 

Pozve k primátorovi... Tam se tak často nedostanete, byť současný primátor má již druhé funkční období. 

Tak uvidíme..... 

Kdysi už jsem na nějakém oceňování dárců krve byla. Tehdy jsme dostali medaili.

 A plyšového medvídka?!

Doopravdy. 

K tomu dva chlebíčky a kávu. 

Ale to je let. Myslím, že po čtyřiceti odběrech. 

Dnes je to osmdesát.

A bylo to jiné. Hezké a důstojné. 

Krásné prostředí, milí lidé. 

Byli tam i dárci se sto dvaceti odběry. A na závěr jeden se sto šedesáti. To tedy smekám.

Bylo výrazně víc mužů než žen. 

Hudební vsuvka. 

Malý, ale milý,  raut. 

Vstřícná nálada.

Vážím si toho.

Hezký letní podvečer v centru města. Prázdniny už jsou za rohem. Mezinárodní den dárců krve měl letos opravdu slavnostní atmosféru.











POZÝVÁME VÁS NA SLAVNOSTNÍ OCEŇOVÁNÍ

Vážená dárkyně, vážený dárce

jsme potěšeni, že Vás můžeme pozvat na Slavnostní poděkování dárcům krve a krevních složek.




1 komentář: