neděle 11. června 2023

Nikdo není sám

Další setkání s Petrou Soukupovou. Dlouho nic a nyní dvě její knihy brzy za sebou. Nikdo není sám se navíc pyšní přívlastkem : bestseller. 

Uvidíme. 

Zpočátku mě trochu nevyhovovala ta hovorová řeč.  Pak se to trochu rozeběhlo, příběh mě pozvolna  chytnul....

Pravda, že předchozí Věci, které přichází včas, byly rychlejší. Ty asi vážně přišly včas:-). Hned od začátku mě držely. 

Tady to trvalo. Hlavní postavy mě něčím dráždily, jako by mi vadily. Což je v podstatě skvělé, jsou napsané tak, že je vnímáte jako skutečné osoby. 








1 komentář:

  1. Mě knížka neskutečně rozčilovala. Přesně jak píšete, všechny postavy mě něčím dráždily. Petru Soukupovou mám moc ráda, ale tady jsme se moc nepotkaly. Možná to bylo i tím, že jsem příběh četla v době, kdy se syn také připravoval na přijímačky, nervy tekly, měla jsem pocit, že si o tom nepotřebuju ještě číst....

    OdpovědětVymazat