neděle 7. května 2023

Věci, na které nastal čas

 Setkání s Petrou Soukupovou. A skvělá trefa do černého. Jako bych tu knížku měla číst právě teď. 

Hned mě chytla. Baví mě. 

Má to spád, ostatně, v tom je autorka skvělá. Jedna kapitola za druhou. Vlastně jeden příběh za druhým, dá se to číst jako jednotlivé životní fáze. 

Nacházím tam otázky i odpovědi. A nebo také žádné odpovědi, prostě totální zmar. Cítím to jako obraz neřku-li zrcadlo. 

Baví mě to, moc. Jsem ráda, že jsem na knihu narazila. Přesně v duchu jejího názvu. Jsou věci, na které nastal čas. Stejně tak jsou i knihy, které přicházejí v pravý čas:-) 

Super čtení (nejen) na neděli.





A také dneska nastal čas pro Soňu Červenou.  97 let. To je tedy požehnaný věk. Řekla bych, že skoro do poslední chvíle pracovala. Měla energie na rozdávání. Škoda, že nedožila stovky. Ale dneska prostě přišel její čas. Tak to jen tak připomíná. Byla to diva, to tedy ano.  



Žádné komentáře:

Okomentovat