středa 19. října 2022

Ještě se to stihlo

 Je to už ex post, výstava skončila.

 Ale povedlo se jí stihnout, tak mohu se zpožděním  připomenout, že v Sovových Mlýnech

 proběhla zdařilá výstava manželů Evy Kmentové a Olbrama Zoubka. 

Máme na Letné i jejich dětské hřiště, tak jsou mi asi nějak bližší. Nevím jestli je to právě tím, prostě se mi jejich tvorba líbí.

A instalace byla vydařená, líbilo se mi. 

Jen galerie jako taková, Sovovy Mlýny, mi připadaly nějaké zanedbanější, než si je pamatuji. Takové šedé a chátrající. Možná to byl jenom pocit, přeci jen, dlouho jsem tam nebyla. Možná je to ale odchodem paní Medy, prostě něco skončilo a uvidíme, zda něco zajímavého začne.

Uvědomila jsem si taky, jak jsou Sovovy Mlýny bariérové, není úplně snadné , kupříkladu pro vozíčkáře, se sem dostat. 

Ale navzdory všemu, je vždycky zážitek se sem dostat. A ten výhled na Vltavu, ten lze směle zařadit mezi zdejší krásné výstavy:-)

                                   Olbram Zoubek ale naprosto skvělý:-)




Žádné komentáře:

Okomentovat